Frakt og Levering

Vi gjør alt vi kan for at du skal ha en god opplevelse når du handler i nettbutikken vår. Her er alt du trenger å vite om frakt.

Nettstedet gardenbox.no, eies av Gardenbox AS, Møllevegen 22, 4353 Klepp Stasjon.

Leveringstid

Bestillingen din leveres med Posten/Bring, Postnord eller HeltHjem, og er tilgjengelig for bostedsadresser i Norge. Vi sender dessverre ikke til Svalbard og Jan Mayen. Forventet leveringstid på standardbestilling er 2-5 virkedager etter ordrebekreftelsen er mottatt på mail. Dette gjelder så lenge alle varer er tilgjengelig på lager ved bestilling. Alle ordre behandles og sendes ut mandag - fredag. Ordre lagt inn i helg og på helligdager behandles førstkommende vanlige arbeidsdag.

NB: Vi tar forbehold om at det kan forekomme økt behandlings- og leveringstid under salgsperioder og høytider.

Hvor sendes dine varer fra?

Alle varer sendes ut fra vårt lager på Klepp.

Leveringsmuligheter

Velger du å hente varen selv på ett av våre “pickup-point” er dette selvfølgelig gratis. Ta med deg ordrebekreftelsen når du har fått beskjed om at pakken er klar til å hentes.

Pakke til hentested sendes med hovedsakelig med Postnord eller HeltHjem. Du vil da motta en SMS/epost når pakken er klar for å hentes.

Hjemlevering tilbys i de tilfeller hvor dette er mulig basert på varens størrelse og vekt, samt dersom kunden har valgt og betalt for dette ved bestilling. Når hjemlevering er tilgjengelig, vil leveringen normalt skje med PostNord eller HeltHjem. Du mottar SMS/epost med informasjon om forventet leveringstidspunkt og eventuelle oppdateringer underveis.

Vi oppfordrer deg til alltid å oppgi ditt mobilnummer ved bestillinger. Handler du uregistrert uten telefonnummer, vil eventuelle feil med leveransen eller andre spørsmål rundt din bestilling komme på e-post.

Retur og reklamasjon

Les mer om retur og reklamasjon.